Da bismo Vam osigurali ugodan boravak i otklonili moguće nesporazume molimo da se upoznate s kućnim redom.
Za sve vrste informacija na raspolaganju Vam na broj telefona 091 465 43 00 ili 091 381 10 70.
- Smještaj je na raspolaganju od 14.00 sati na dan dolaska do 09:00 sati na dan odlaska. Zadržavanje u apartmanu nakon 10:00h bezuvjetno povlači plaćanje još jednog dana bez mogućnosti daljnjeg boravka u smještajnoj jedinici.
- Kod dolaska u recepciju predajete domaćinu vašu osobnu iskaznicu ili putovnicu.
- Osobni dokument bit će Vam vraćen nakon upisa u Knjigu gostiju i prijave Turističkoj zajednici , a najkasnije u roku od 24 sata.
- Kao osiguranje za eventualni nestanak, oštećenje ili uništenje inventara unajmitelj(gost) je dužan prilikom prijave na recepciji ostaviti polog od 100 € vlasniku koji će mu po isteku najma biti vraćen u cijelosti ili će iz njega biti refundirana eventualna šteta. Ako šteta bude veća od navedenog iznosa gost je dužan nadoplatiti cjelokupni iznos.
- Cijena za uporabu apartmana za cijelo ugovoreno razdoblje naplaćuje se prvi dan boravka u apartmanu.
- Ukoliko se odlučite da Vaš ugovoreni boravak prekinete ranije, dužni ste platiti cijelu rezervaciju boravka.
- Gosti su odgovorni za svoje ponašanje u apartmanima. U slučaju bilo kakve nezgode sami snose posljedice.
- Temeljito čišćenje i uređenje apartmana vrši domaćin Ville Neda pri svakoj smjeni gostiju. Vreće za smeće, wc papir, za prvi dan, ostavlja se gostima kod dolaska, a ostale količine gost osigurava sam.
- Za vrijeme dužeg boravka u istoj jedinici, zamjena posteljine je svakih 8 dana , a ručnika po potrebi. Za vrijeme boravka gosti sami održavaju čistoću apartmana, te su na kraju boravka dužni predati ga u primjerenom stanju kakvog ste ga i zatekli na dolasku:čistog,urednog i neoštećenog.
- Gost je odgovoran za čistoću smještaja, te ga je obavezan održavati. Domaćin nije obavezan održavati smještaj tijekom boravka gosta u smještaju.
- Prilikom odlaska iz apartmana, dužni ste iznijeti svu hranu, koju ste donijeli sa sobom. Ne ostavljati je u frižideru, kuhinji ili ostalim prostorijama.
- Gost je s posebnom pažnjom dužan voditi brigu o ključu i zaključavanju apartmana jer vlasnici ne snose odgovornost za krađu ili nemar. Naknada za gubitak ključa iznosi 100 Eura.
- Noćni odmor traje od 23:00 h do 08:00 h za to vrijeme zabranjeno je stvaranje buke i remećenje mira te uznemiravanje drugih gostiju.
- Molimo goste da prije izlaska iz apartmana pogase svjetla, isključe električne uređaje te zatvore sve slavine. Posebno molimo goste da gase klima uređaj prilikom izlaska iz apartmana. Klima uređaj ne radi, ukoliko su otvorena balkonska vrata.
- Tijekom ljeta molimo dnevno iznosite smeće iz apartmana i smeće sortirajte.
- Strogo je zabranjeno dovođenje osoba koje nisu korisnici iznajmljenog apartmana te nisu navedeni na prethodno priloženoj rezervaciji. U slučaju pronalaska osoba koje nisu registrirane ili nisu najavljene domaćin ima puno pravo otkazati smještaj svim gostima bez posljedica plaćanja storno troškova.
- Strogo je zabranjeno iznositi imovinu vlasnika van apartmana npr.(ručnici,suđe,pokrivači)…
- Nije dopušteno unositi u stan lako zapaljive i eksplozivne tvari i tvari s jakim ili neugodnim mirisom. Nadalje, u stan nije dozvoljeno unositi električna trošila za koja niste dobili suglasnost domaćina. Ovo se pravilo ne odnosi na električna trošila za osobnu njegu.
- Gosti su obvezni brinuti se za svoje stvari i dragocjene predmete koje ostavljaju u apartmanu. Vlasnik ne odgovara za njihov eventualni nestanak. Na raspolaganju Vam stoji i sef gdje možete pohraniti svoje dokumente i dragocjenosti.
- Vlasnik nema pravo ulaziti u apartman u trenutku dok su gosti odsutni, osim u posebnim slučajevima kad je ulazak neophodan da bi se spriječilo moguće oštećenje ili opasnost. U takvim slučajevima vlasnik je dužan o ulasku u apartman obavijestiti goste pri prvom susretu.
- Ne prihvaćamo kućne ljubimce u apartmanima.
- Na dan odlaska gost je obavezan dopustiti vlasniku apartmana Ville Neda da, uz njegovu prisutnost , pregledaju sve prostorije i kućne aparate. Sva šteta koja je nastala pri odlasku gost je dužan nadoknaditi.
- Tijekom svog boravka gosti mogu koristiti vanjski roštilj, a ugljen moraju osigurati sami. Nakon upotrebe roštilja isti očistiti iz obzira prema drugim korisnicima. Također molimo na oprez prilikom rukovanja roštiljem kako žar ne bi dospio van istog te da ne dođe do neželjenog požara.
- Tijekom cijelog boravka gostima je svakodnevno na raspolaganju vanjski tuš.
- Pušenje je dozvoljeno samo na terasi, ali ne i u sobama, uzmite u obzir moguću opasnost od požara.
- Korištenje bazena na vlastitu odgovornost
- Rublje ne vješati po ogradi balkona i stolicama, već na stalku za rublje.
- Kućni red je sastavni dio najma. Gost je dužan pri početku najma proučiti kućni red i potpisati ga kao znak suglasnosti. Ako se kućni red i ne potpiše, a ako gost uplati akontaciju ili je potvrdi, smatra se da je pročitao kućni red i da ga prihvaća. Zbog nepoštivanja kućnog reda vlasnik ima pravo gostima bezuvjetno otkazati smještaj, te im se novac u tom slučaju ne vraća. Početkom korištenja smještaja podrazumjeva se da je gost upoznat s kućnim redom apartmana Villa Neda i da pristaje na obaveze i uvjete istaknute u kućnom redu.
- Objekat je pod videonadzorom, i korisnici apartmana su upoznati s tim.
- Hvala što ste nas odabrali za Vaš odmor!
Želimo Vam ugodan boravak u apartmanima Villa Neda!
Vaši domaćini